Klinička ispitivanja proizvoda i dokazivanje kozmetičkih tvrdnji

Ovisno o načinu komunikacije brenda, odnosno zahtjevima klijenta, moguće je provoditi različite testove kako bi se dokazale tvrdnje o učinkovitosti koje se komuniciraju za proizvod.

landing page image
hero-secondary
Više informacija:

Ukoliko se komunicira da je proizvod bez alergena i da je dermatološki testiran, potrebno je provesti analizu na sve poznate alergene koji se mogu očekivati u proizvodu te dermatološke testove podnošljivosti. Nadalje, ukoliko se komunicira da proizvod ima faktor zaštite od sunca, tada je to odgovarajućim testiranjima potrebno i dokazati. Moguće je i provođenje sljedećih testova za dokazivanje učinkovitosti: mjerenje biokemijskih parametara kao čvrstoće i elastičnosti, razine hidratacije, intenziteta celulita, intenziteta bora, luminoznosti te intenziteta pigmentacije kože prije i poslije korištenja proizvoda, kao i ispitivanje zadovoljstva korisnika.

NAJČEŠĆA DERMATOLOŠKA ISPITIVANJA KOJA PROVODIMO U NAŠEM LABORATORIJU:

  • Dermatološki semiokluzivni epikutani „patch“ test (25 ispitanika)

  • Dermatološki semiokluzivni „patch“ test (50 ispitanika, od čega 25 s poznatom alergološkom poviješću)

  • Dermatološki okluzivni „patch“ test (25 ispitanika)

  • Test korištenja („use test“) pod nadzorom dermatologa

  • Mjerenje boje kože / melanina prije i nakon primjene proizvoda

  • Mjerenje eritema / crvenila kože prije i nakon primjene proizvoda

  • Topološko ispitivanje zaglađenosti površine kože i fotografije površine kože prije i nakon primjene proizvoda

  • Mjerenje hidratacije kože prije te 2h, 4h i 8h nakon primjene proizvoda

  • Mjerenje hidratacije kože prije i nakon primjene proizvoda

  • Mjerenje transepidermalnog gubitka vode prije, neposredno i 24h nakon primjene proizvoda

  • Mjerenje transepidermalnog gubitka vode prije i 28 dana tijekom primjene proizvoda (3 kontrole)

  • Mjerenje elastičnosti kože prije, neposredno i 24h nakon primjene proizvoda

  • Mjerenje elastičnosti kože prije, neposredno i 28 dana tijekom primjene proizvoda (3 kontrole)

  • Mjerenje pH kože prije i nakon primjene proizvoda

  • Instrumentalno mjerenje zaglađenosti kože prije i nakon primjene proizvoda

  • Mjerenje ljuskavosti kože tijela i/ili vlasišta prije, neposredno i 24h nakon primjene proizvoda

  • Mjerenje ljuskavosti kože tijela i/ili vlasišta prije i 28 dana tijekom primjene proizvoda (3 kontrole)

  • Ispitivanje učinkovitosti kozmetičkih proizvoda koji djeluju na hiperpigmentacije 3D snimanjem kože prije, nakon i tijekom primjene proizvoda

  • Ispitivanje učinkovitosti kozmetičkih proizvoda koji djeluju na akne 3D snimanjem kože prije, nakon i tijekom primjene proizvoda

  • Ispitivanje učinkovitosti kozmetičkih proizvoda koji djeluju na vidljivost pora 3D snimanjem kože prije, nakon i tijekom primjene proizvoda

  • Ispitivanje učinkovitosti kozmetičkih proizvoda koji djeluju na crvenilo kože 3D snimanjem kože prije, nakon i tijekom primjene proizvoda

  • Ispitivanje komedogenosti kozmetičkih proizvoda

  • Mjerenje lučenja sebuma na koži i/ili vlastištu prije i nakon primjene proizvoda

  • Mjerenje lučenja sebuma na koži i/ili vlastištu prije te 1h, 3h i 5h nakon primjene proizvoda

  • Mjerenje rasta kose 28 dana tijekom primjene proizvoda (3 kontrole)

Klijenti

Pristupamo individualno svakom klijentu pa je tijekom razvoja kozmetičkih proizvoda naš voditelj istraživanja i razvoja u konstantnom kontaktu s Vama.

L’Adria

L'Adria brend vjeruje u nježnost i pažljivost u revitaliziranju svih tipova kože. Iz srca Jadrana ekstrahirane su najfinije morske alge i kolagen, kojima L’Adria obogaćuje kvalitetne proizvode za minimalističke rutine njege.

img-L’Adria

MNLY

MNLY je prvi hrvatski brend koji je predstavio high-tech grooming za kompletnu njegu muškaraca. Njihovi proizvodi kosi i bradi donose gustoću i snagu. Osim toga, uz pomoć vrhunskih tehnologija uklanjaju vidljivost sijedih.

img-MNLY

Skintegra

Skintegra spaja njegu kože s etičkim pristupom. Vjeruje u blagu i dosljednu njegu kože, pažljivo odabrane sastojke holistički isprepletene u izvrsne formule. Sve formule su 100% veganske i proizvode ne distribuira u zemlje u kojima se testiranje na životinjama i dalje provodi.

img-Skintegra

Moja oaza

Iza Moje Oaze stoji mladi stručni tim u sklopu tvrtke Anzotica Cosmetics. Proizvodi su bazirani na najkvalitetnijim prirodnim i organskim, isključivo sigurnim i dopuštenim sastojcima s dokazanim povoljnim i ciljanim djelovanjem na kožu.

img-Moja oaza

Aprive

Ovi kozmetički proizvodi formulirani su tako da ciljano djeluju na dermatološke probleme kože. Svrstani su u kozmeceutički proizvod što znači da biološki aktivni sastojci imaju dokazano kliničko djelovanje te da daju funkcionalne i kozmetički vidljive rezultate.

img-Aprive

365 Nature

365Nature tim posvećen je razvoju i istraživanju uzbudljivih potencijala liječenja uz pomoć aktivnih tvari iz industrijske konoplje (Cannabis sativa L.). Otkrijte snagu premium CBD ulja punog spektra, dobivenog od organski uzgojene industrijske konoplje.

img-365 Nature