Robna marka trgovačkih lanaca

Proteko d.o.o.

Robna marka ili privatna marka proizvoda u pravilu je proizvod proizveden ili pružen od strane kompanije pod imenom brenda druge kompanije. Robna marka ili privatna marka proizvoda prisutna je u raznim industrijama od hrane, kozmetike do web poslužitelja. Često su pozicionirani kao jeftinije alternative regionalnim, nacionalnim ili internacionalnim brendovima.

Robna marka trgovačkih lanaca je privatna marka odnosno brend u vlasništvu trgovačkog lanca. Često se uključuje kao namirnica najbolje cijene. S obzirom na vlasništvo nad takvim proizvodom, posljedice za trgovce, kako pozitivne, tako i negativne, znatno su veće.
Posljedično povećanje zakonske odgovornosti za trgovce (trgovačke lance) koji također mogu utjecati na trgovca i brend imidž, a trgovci za potrošače postaju proizvođači!

Danas ne postoji barijera u proizvodnji robne marke trgovačkih lanaca. Ona je prisutna u prehrambenim proizvodima, ali sve više i u raznim segmentima neprehrambenih proizvoda.

U zadnje vrijeme neke privatne marke pozicioniraju se kao „premijum” brendovi koji konkuriraju postojećim brendovima na tržištu.

Stručnjaci Proteka u mogućnosti su razvijati robne marke trgovačkih lanaca kako za same trgovce tako i za proizvođače. Ovo može uključivati i razvoj ili usporedbu proizvoda, bilo da je riječ o analizi kvalitete ili organoleptike do same pozicije na tržištu.

U segmentu robne marke trgovačkih lanaca stručnjaci smo u uvođenju sustava prema IFS ili BRC globalnim standardima kod proizvođača. Velika stručnost u raznim tehnologijama omogućava nam pružanje profesionalnog audita proizvodnje robne marke koje obavljamo u ime trgovačkih lanaca. U ovom segmentu razvijamo procese nadzora proizvodnje robne marke trgovačkih lanaca i analize proizvoda putem povezanog laboratorija SAMPLE CONTROL d.o.o..