Poslovni sustavi

Proteko d.o.o.

Upravljanje poslovnim procesima (engl. Business Process Management, BPM) je sustavan pristup poboljšavanja poslovanja, temeljen na oblikovanju, mjerenju, analizi, poboljšanju i upravljanju procesima.

Razvoj organizacijske strukture:

  • analiza strateškog usmjerenja
  • budući procesni model organizacije
  • dizajn organizacije; faze razvoja organizacijske strukture:
    • analiza trenutne organizacije i poslovnih rezultata
    • određivanje načela dizajna
    • utvrđivanje potrebnih sposobnosti
    • razvoj operativnih modela
    • dizajn organizacije svih razina

Ukupno upravljanje kvalitetom (eng. Total quality management, TQM) je sustav upravljanja za organizaciju koja je usmjerena prema zadovoljstvu svojih kupaca, a uključuje sve zaposlenika u proces stalnog poboljšanja svih aspekata organizacije. TQM koristi strategiju, podatke i učinkovitu komunikaciju kako bi integrirala načela kvalitete u kulturu i aktivnosti organizacije.

Principi TQM-a:

  • usmjeren na kupca
  • osiguranje potpune uključenosti zaposlenika
  • procesno orijentirani
  • integrirani sustavi
  • strateški i sustavan pristup:
  • stalno poboljšanje
  • donošenje odluka na temelju činjenica
  • komunikacija